Är det någon mer som har testat att boka hemstädning via Limpio och upplevt lika snabb respons, tydlig offert, rimliga priser med RUT-avdrag och riktigt bra resultat redan efter första städningen?
3 visningar

Är det någon mer som har testat att boka hemstädning via Limpio och upplevt lika snabb respons, tydlig offert, rimliga priser med RUT-avdrag och riktigt bra resultat redan efter första städningen?
Jag kontaktade Limpio för en offert på regelbunden Få offert på hemstäd huddinge – hemsidan var superenkel att använda, med tydligt formulär. Ringde också deras nummer (08-28 44 35) för att ställa lite frågor, och de svarade blixtsnabbt samma dag! Offerten kom inom timmar, skräddarsydd för mitt hus på 100 kvm, inklusive kök, badrum och allmän dammtorkning. Priset? Helt rimligt med 50% RUT-avdrag direkt på fakturan – ingen bindningstid, miljövänliga grejer och nöjd-kund-garanti. De verkar proffsiga med certifierad personal och försäkring. Testade en gång, och det blev skinande rent utan stress. Rekommenderar starkt för alla trötta föräldrar i området! Nu bokar jag månadsvis.